Hye guys! Welcome to Amierra's Official blog. :) Tinggalkan jejak anda di shoutmix. :) Enjoy reading:) I hope youguys like it .

Sunday, May 8, 2011

Nature!!

                                                        
Haip!!
kan best kalau bunga macam kat atas ni ade 
kat negara MALAYSIA!
AMAN Dunia!!

Hari ni nak cite pasal topik lain ni..
tentang budak kelas mierra..
tapi miera tak nak sebut nama die nanti die marah..

Harap2 la budak tu baca benda ni..
UNTUK KAMU!!
ko tau tak kenape aku tak layan ko??
sebab aku rase perangai kau da b'rubah..
lain dari yang lain,,
sebab tu aku tak layan ko,,
so aku kawan la dengan kawan baru
such as,fiqah,farah,farzana..
tuptup,,ko da ada kawan baru ,then ko da tak layan aku..
lepas tu kawan2 ko ngutuk pasal aku..sedih ko tau?!

aku mintak maaf sebab aku cakap bende yang tah bukan2 kat ko..
aku kesian tengok ko.. ramai orang da tak suke ko..
aku harap lepas ko baca post ni ko bole b'rubah..
sekian....

ok.la tu je nak ckap ..bye..

mood: sedih :(                  

Dah bace? hah! kat bawah ni ade butang like..tekan,ok!

No comments:

Post a Comment