Hye guys! Welcome to Amierra's Official blog. :) Tinggalkan jejak anda di shoutmix. :) Enjoy reading:) I hope youguys like it .

Thursday, August 25, 2011

Rayer!

Assalamualaikum,ya ahlil kubur 
Dah lame tak update blog :D
Nak tau tak? yang -----------> raye nak dekat.. :o *terperanjat
Then, time2 last sekolah punyer la terbaik! 
kiteorang mandi wetworld~ 
tadi, kiteorang kene jage pameran sains,
so ,setiap orang mesti jaga stesen masing2..
tapi----- kite orang tak jage pon.. borak and ketawe je lebih :D
antara kiteorang adalah 
1. feera
2.farzana
3.fiqah and anis

Halah,main air kat makmal sains je..
yang paling teruk
mesti la saya kan.. ngan feera
terbaik!
yang farzana main tampo2 ngan feera~ :)
and feera ekot saya balik rumah.. 
best kot!
Selamat Hari Raya Aidilfitri~



yey! nak raya.. 
nak main mercun *zaman kebudakkan bermula theng3

*Wah! jambunya mercun itu
yang penting baju raya tak siap lagi ,okay!
kain baju pun belom gunting lagi.. *jangan cakap yang baju raye aku taun ni takder..
btw, baju raye kasual saya taun ni nampak mature tau.. *riak
nak cakap ni.. mierra mintak maap kalau ade wat salah kat orang yang kenal mierra!~
maap kan lah saya.. :)


yokey la ituy ye nak takap :D
byebye! SELAMAT HARI RAYA! MAAP ZAHIR DAN BATIN!


Dah bace? hah! kat bawah ni ade butang like..tekan,ok!

No comments:

Post a Comment